Wszystkie produkty HEXO są objęte gwarancją. Czas trwania gwarancji to:

  • 24 miesiące dla osób prywatnych
  • 12 miesięcy dla przedsiębiorców

Gwarancja przez 24 miesiące od daty zakupu jest świadczona w systemie door to door na terenie Polski co oznacza, że każdy robot odkurzający HEXO jest serwisowany bezpośrednio przez nasz przeszkolony personel serwisowy, a użytkownik nie ponosi kosztów transportu do serwisu i z powrotem. W przypadku wysyłki z innego kraju, kupujący pokrywa koszt wysyłki serwisowej.

Zanim zgłosisz reklamację sprawdź sekcję "FAQ" na stronie internetowej www.hexo-store.pl, gdzie można znaleźć rozwiązania problemu z robotem bez wysyłki na serwis. Jeśli nie znajdziesz rozwiązania postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

  1. Skontaktuj się z nami, jeżeli stwierdzisz nieprawidłowe funkcjonowanie urządzenia poprzez formularz kontaktowy lub emailem. W mailu napisz nr seryjny urządzenia, który znajdziesz na spodzie robota oraz na kartonie i opisz swoją usterkę. 
  2. Większość problemów rozwiążemy zdalnie, ponieważ nasze roboty charakteryzują się dużą niezawodnością.
  3. Jeżeli konsultacja nie rozwiąże problemu na adres mailowy otrzymasz list przewozowy, który należy nakleić na karton z robotem w celu wysłania na serwis.
  4. Spakuj urządzenie i dołącz oryginał lub kopie dowodu zakupu oraz formularz zgłoszenia na serwis do przekazywanego produktu. Dokumenty należy przykleić na zewnątrz opakowania tak, abyśmy odbierając przesyłkę mieli do niego łatwy dostęp bez konieczności otwierania paczki.

Adres serwisu gwarancyjnego:

HEXO sp z o.o.
Ul. Geodetów 30

80-298 Gdańsk

mail: hexo@hexo-store.pl

Możesz robota dostarczyć również osobiście w godzinach 10:00 - 16:00 (pon - pt)

Robot zostanie niezwłocznie naprawiony, czas naprawy wynosi maksymalnie 14 dni od momentu dostarczenia do serwisu

UWAGA:

Serwis nie przyjmuje urządzeń niezabezpieczonych na czas transportu, gdyż uniemożliwia to obiektywną ocenę kiedy nastąpiło uszkodzenie oraz ocenę jego zakresu.

Urządzenie przekazane do serwisu powinno zostać oczyszczone oraz powinien zostać opróżniony pojemnik na odpadki. W przeciwnym razie serwis ma prawo pobrania dodatkowej opłaty w wysokości 60 zł za czyszczenie urządzenia.

W przypadku nieuzasadnionej reklamacji bądź uszkodzeniu robota w wyniku braku konserwacji przez użytkownika sprzętu serwis ma prawo do pobrania dodatkowej opłaty w wysokości 60zł za ekspertyzę urządzenia.

Gwarancją nie są objęte elementy eksploatacyjne takie jak filtry, szczotki i szmatki oraz pojemniki na kurz czy wodę, które naturalnie się zużywają w trakcie użytkowania robota. Wyjątkiem jest akumulator, który mimo, iż jest elementem eksploatacyjnym jest objęty 12 miesięczną gwarancją.