Satysfakcja albo zwrot pieniędzy

  • Jakość sprzętów HEXO to coś, na co zwracamy największą uwagę. Dlatego dajemy Ci 14 dni na przetestowanie produktu HEXO w Twoich czterech kątach. Jeśli nie spełni on Twoich oczekiwań – możesz go zwrócić. Uwaga: w przypadku zakupu z fakturą VAT na firmę zwrot nie jest możliwy.
  • Jeśli zdecydujesz się na odesłanie do nas sprzętu, upewnij się, że jest on w oryginalnym opakowaniu oraz że dołączasz wszystkie akcesoria. Jeśli produkt jest uszkodzony lub nie zawiera wszystkich elementów, zwrot może nie zostać uznany.

JAK ZWRÓCIĆ PRODUKT?

  1. Poinformuj nas o tym, że zamierzasz dokonać zwrotu rejestrując zgłoszenie poprzez formularz kontaktowy. W formularzu należy wypełnić wszystkie wymagane pola, a następnie wysłać zgłoszenie.
  2. Spakuj produkt, który chcesz zwrócić. Pamiętaj, że zwracany produkt musi być kompletny oraz nie może nosić śladów użytkowania.
  3. Dołącz oryginał lub kopie dowodu zakupu (paragon albo faktura VAT) do zwracanego produktu. Dokumenty należy przykleić na zewnątrz opakowania tak, abyśmy odbierając przesyłkę mieli do niego łatwy dostęp bez konieczności otwierania paczki.
  4. Dołącz formularz zwrotu, którego wzór znajdziesz tutaj: tutaj
  5. Wyślij zwracany produkt na nasz adres podany w zakładce Kontakt. 5. Czekaj na zwrot pieniędzy. Po otrzymaniu i przyjęciu zwracanego produktu zwrócimy Ci pieniądze na wskazane konto oraz wystawimy fakturę korygującą, którą otrzymasz wiadomością e-mailem.

PAMIĘTAJ:

Masz prawo zwrócić zakupiony produkt w przeciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki (prawo odstąpienia od umowy sprzedaży) – procedura nie dotyczy przedsiębiorców.

Nie musisz podawać powodu zwrotu (odstąpienia od umowy), jednak będziemy niezmiernie wdzięczni za taką informację.

Nie przyjmujemy przesyłek wysłanych "za pobraniem".

Przesyłka musi być odpowiednio zabezpieczona, aby nie została uszkodzona w trakcie transportu.

Jeżeli dostarczony produkt będzie niekompletny, bądź będzie nosił ślady użytkowania zastrzegamy sobie prawo do odmowy przyjęcia przesyłki.

Termin zwrotu płatności może wynieść do 14 dni od dnia otrzymania przez nas przesyłki i po spełnieniu następujących warunków:

  • dołącz oryginał lub kopie dowodu zakupu (paragon albo faktura VAT)
  • oznaczenia produktu nie mogą być uszkodzone
  • produkt musi być kompletny i zawierać wszystkie akcesoria

UWAGA:

Procedura zwrotu nie dotyczy towarów, na które została wystawiona faktura VAT na firmę w związku z tym, że przepisy o sprzedaży konsumenckiej stosuje się tylko, gdy do umowy dochodzi między sprzedawcą a osobą fizyczną, która nabywa rzecz ruchomą w celu niezwiązanym z jej działalnością zawodową lub gospodarczą. Biorąc fakturę na firmę następuje rezygnacja z uprawnień konsumenckich w zamian za możliwość np. zaliczenia zakupu w koszty firmy.